tirsdag 2. september 2008

Sommerferie og garn

Her er det 6 nøster bomullsgarn, 2 av hver, og 8 nøster baby garn, lys blått og svart, samt tre nøster sokkegarn - som jeg kjøpte på Husfliden!


Disse nøstene kom også fra Husfliden, Punto het det, tykt og godt bomullsgarn. Håper jeg! Har aldri strikket av det før, men det virket skikkelig godt.


Her har vi Lerke og Svale. Lerkegarnet TROR jeg skal bli en stripet genser som jeg fant i et mønsterhefte, og Svale er i tillegg til alt Svale garn jeg har fra før, men mesteparten der er lys grå, så litt farger vil gjøre seg.


Og her er det en stabel lin-garn. Det er ikke mer enn 15% lin i det, så det er ikke så stivt. Jeg har faktisk 100% lingarn et sted også, og det er hardt og stivt.

Takk til deg Merete, for at du fortalte om butikken som hadde salg på garn i Grimstad! Jeg hadde faktisk ALDRI sett den butikken før heller, for sist jeg var i den var det gardiner og sengetøy der! Så noen år siden var det nok. Og fangsten ble utrolig bra - her er resultatet! Nå vil jeg gjerne vite om det er noe sted man kan kjøpe litt tid også??????

1 kommentar:

Christina sa...

Heisann :)

Jeg lurte på om du vet hvor man kan få tak i det Punto garnet? Er det bare på Husfliden?