mandag 8. september 2008

Mange måter å strikke på

Strikketøyet etter at mønster del 2 var ferdig. Ingen kan vel se hva dette blir?


Og så var jeg ferdig med mønsterdel 3, og da ser strikketøyet sånn ut. Tok det over på tre bambuspinner for å se om jeg kunne se hva det ble, men det kunne jeg ikke!



Jeg er med i noe som kalles "Forundringsalong" på Trådsnella, en nettside for håndarbeidsglade damer i alle aldre. Forundringen består i at vi ikke får vite hva vi strikker, og får deler av mønsteret med dagers mellomrom. Vi har fått del 1, del 2 og del 3 og i dag kommer del 4, så vi gleder oss nok alle vi som har strikket ferdig etter del 3. Spennende å se hva det blir til slutt, forslagene har vært mange og morsomme! Jeg valgte et Sirdar denim Tweed garn, som er blandet av akryl, ull og bomull. Ganske "tørt" garn, men det er greitt å strikke med på pinner 3 1/2 og jeg fant fram pinnene av rosentre. Deilige pinner.

Ingen kommentarer: