lørdag 5. januar 2008

OTN - On The Needles


Det får man jo også vise bilder av! Hva man har på OTN for øyeblikket. Jeg strikket ikke mye til jul, det er sikkert og visst, men nå må jeg se til å få unna noen av de påbegynte/halvferdige tingene. Men bare et par om gangen, så her holder jeg på med genser til Adine, med zebra. Moren likte ikke originalfargen fra Dale, så da valgte jeg turkis og blå til selve genseren. Dale har et hefte med mønster av dyrene i Dyreparken, så det er både ape, tiger, zebra, løve og giraff så vidt jeg husker. Det heter i alle fall (på engelsk) intarsia, sånn strikking av mønster bare på en side av genseren, så ryggen er ferdig og ermene likeså. Nå liker jeg i alle fall og strikke ermer først, det er lissom lettere å rekke opp et erme enn en hel bol dersom man ikke er fornøyd med hvordan det ble.

1 kommentar:

Øydis sa...

Dette ser jo veldig lovende ut! Tror Adine blir glad for enda en Zebra Zorro! (og fargene ser ut til å kunne passe for lillebror etter hvert også). SUPERT! Vi gleder oss!