lørdag 5. januar 2008

Godt nytt år!


Vel, endelig er jeg her igjen, med et par nye bilder. Neida, slett ikke bilder av noe jeg strikket til jul (det ble mest sokker, siden jeg ble ganske dårlig i november, hadde fått med noen stafylokokker på sykehuset og da smalt de til) men et bilde fra noe jeg FIKK til jul! Etter en del "hint" (bestod av ganske mange linker) hadde han far tatt motet i begge hender og kjøpt dette til meg.
Ganske lekkert. Det røde har bittesmå glassperler, og heter Monets Garden og det gule er uten. Begge farger er 100% silke. Jeg vil påstå at han far har vært fantastisk flink her. Jeg får fortsette med sånne hint tydeligvis.

1 kommentar:

Monstermønster sa...

UTROLIG nydelig! Silke og gode greier? Her i huset hintes det voldsomt, men alt jeg oppnår er gavekort og beskjed om å få det i hus selv. Er jo ikke sen å be... Håper det står bra til, tross infeksjon.