lørdag 5. januar 2008

Litt mer OTN


Det er ikke alltid like lett å forstå hva man skal gjøre, men nå blir det altså sånn! Jeg strikker også en jakke til en engelsk venninne, og har hatt den liggende lenge, ermene ble strikket før sommerferien og jeg skulle strikke den ferdig i høst! DET slapp jeg jo, så nå har den blitt gravet fram igjen, og SKAL bli ferdig - snart! Ermene er i mønsteret nederst på bolen. Funnet på av meg selv. Den strikkes i Tiur, og de tre omgangene som har tre farger, er litt masete, de vikler seg rundt hverandre og med mohair i garnet, er ikke det noe særlig OK, synes jeg. Men det går. Så det er det jeg holder på med for tiden. Nå har jeg fått LITT opplæring i å ta bilde av håndarbeidene mine, så nå mangler jeg bare at jeg skal lære å legge dem inn også. Kommer etterhvert det og!

Ingen kommentarer: