tirsdag 3. februar 2009

Endelig ble jeg ferdig











Lenge har jeg holdt på med jakke til en engelsk venninne, sikkert 2-3 år (manns minne er stort sett 3 uker!!!), men endelig fikk jeg gjort jakka ferdig, og den ble overlevert i slutten av januar da jeg var en tur i London. Damen ble svært glad for den, og med det været de plutselig fikk nå, går jeg ut fra at jakka virkelig blir brukt! Noe så kaldt som London i snøvær tror jeg ikke jeg kan tenke meg. 25 kuldegrader her er jo ikke noe i forhold til +2 og vind der borte og sammen med snø, iskaldt. Nærbildet av knappene skulle vise mitt "trademark", forskjellige knapper. Det har jeg brukt i mange år, og det synes jeg er litt stas. Har jo samlet en del tinnknapper oppigjennom og da er det kjekt at de kan brukes sånn synes jeg!

1 kommentar:

Øydis sa...

Jeg kan ikke fordra kofter med like knapper! ;o)