mandag 1. desember 2008

Bursdag for Amalie




Barnebarn Amalie ble 9 år i november, og selskap måtte jo til. Amalie liker å pynte seg, så slik så bursdagsbarnet ut på dagen vi feiret henne.
Presang hadde hun fått dagen før, hun var med farmor på teateret og så "Dyrene i Hakkebakkeskogen". Kan hende farmor syntes det var morsomst, bursdagsbarnet ville nok heller ha sett "Grease" i Spectrum! Beklager, men DER går gensern min altså. John Travolta, ja, norsk utgave - definitivt nei!

Men en liten ting kom jo på denne dagen også, så her har vi bilde av det. Sånne nett heklet jeg til både Yngvil og Øydis da de var på den alderen. Godt at det er noe som ikke forandrer seg!


2 kommentarer:

Øydis sa...

Kan ikke tenke meg at jeg noensinne har brukt sånt nett! Så inntil jeg ser fotobevis, så vil jeg påstå at det kun var den eldste av frøknene sisters som brukte det! ;o)

Anonym sa...

Huff og huff, tror du jeg har tatt feil altså? Du gikk jo og danset ballett en stund du også, med lyseblå drakt og jeg er sikker på at det var et nett der! Men, bildebevis har jeg IKKE!!!! Trur eg!