lørdag 29. november 2008

Garn, garn og garn igjen.........

Her er Lorna's Laces. Alle på det engelske og amerikanske strikkeforumet er helt i hundre over dette garnet, så jeg kjøpte litt jeg også. Men har ikke forsøkt det ennå.


Var jo en tur i Køben sammen med Øydis og Omre i september, og måtte jo få med NOE garn da. Orange og grått garn er Tvinni, et tynt dansk garn. Det blå er Debbie Bliss bomull og det grønne var et ullgarn på tilbud. Kan jo ikke la denslags gå fra seg!




Her er litt garn fra Du Store Alpakka, som ligger et kvartal unna der jeg bor. Heldig er jeg. Mye lekkert garn der og noen ganger ROPER det jo på en stakkar!



Dette garnet kjøpte jeg på e-bay. Irsk tweed garn i aran-tykkelse. I virkeligheten er garnet kjempelekkert i fargen. Mye klarere enn på bildet.
Jeg er fremdeles usikker på hvordan ting gjøres inne på bloggen, men teksten får nå komme der den kommer da, ikke noe å gjøre med det, siden jeg ikke skjønner bæret! HJELP!!!!!!!
Dette er vel det jeg har kjøpt av garn i det siste, men ikke strikket med. Har satt meg fore at jeg skal få i stand noen av de gamle UFO'ene mine, og de kommer etterhvert og kanskje kommer det noe i disse garnene også? Nå må jeg ha flere oppbevaringsbokser!!!





1 kommentar:

Monstermønster sa...

Fint å se deg igjen! Og du verden så mye snadder du hadde kjøpt! Jeg har fremdeles ikke brukt så mye av garnberget jeg fikk i posten, men en venninne har kastet seg over det rosa garnet med stor glede, så nå går det to småfrøkner rundt med nye gensere og er strålende fornøyd.

Jeg har fått tak i en Hønsestrikbok, ikke helt den du linket til, men ganske lik. Kommer straks i et blogginnlegg!