torsdag 22. mai 2008

Lenge siden sist







Ja, nå er det sannelig lenge siden jeg var på bloggen og skrev litt om ditt og datt. I februar! Jeg gremmes! Men, jeg har sikkert mange gode unnskyldninger, det pleier å være greitt det!
Strikket har jeg gjort, og reist har jeg gjort og nå skal jeg se om jeg husker noe av det! Får komme tilbake til reisene, og konsentrere meg om strikkingen først og fremst. For det er jo det jeg skal vise fram her, ikke sant?
Jeg syntes at Adine måtte få noe rosa, så det ble genser og lue til den unge damen. Ikke akkurat særlig barnehavevennlig kanskje, med litt fluffy genser, men jeg syntes den ble vakker, rett og slett! Litt stor, men det kan vi ikke ta så tungt. Unge damer (og unge menn) vokser fort! Settet er strikket av Rauma babyull og en tråd Plumet (veldig tynt mohairgarn). Ikke så gode bilder i motlys, men genseren sees!






Ingen kommentarer: