mandag 2. juni 2008

Garn fra Canada


Tenkte kanskje at det å vise fram diverse garn var greitt. Jeg har skaffet meg litt nytt i det siste, siden jeg ikke hadde noe fra før av!!!! Det var noe som ble kjøpt i butikker i Oslo, og noe som kom fra Statene. Jeg har ikke sett Elsebeth Lavolds garn annet sted enn på nettet, så da blir det brukt. Har funnet ut at noe av garnet jeg har kjøpt før på nettet har jeg gjort et virkelig varp med, for nå selger hun det bare nøste for nøste og det koster mange dollar. Men dette siste var OK, 10 bunter, skulle holde til en genser. Fargen heter Lava og er lilla. Wool/silk. Deilig garn, men ikke akkurat slitesterkt da. Pinnene er laget av melkeproteiner, eller noe i den duren. Jeg vet ikke hvordan det er, men jeg syntes det hørtes så veldig spennende ut!

Ingen kommentarer: