torsdag 25. oktober 2007

Knitathon





Jeg er med på en strikkeside, Angelyarns, og de skulle ha en "triatlon" i sokkestrikking, så da slang jeg meg på. Fast mønster for alles sokker, et par i et mønster som heter "Monkey", et par strikket i Opal sokkegarn, regnskogfarger av personlig smak og sokkene også kunne være hvordan man ville, samt et par "Bayerische" som er mønsterets navn. Ja, det var tider det! Regnskogparet mitt var greitt, det var helt vanlige sokker i Tukan, så strikket jeg et par røde "monkey" sokker. Rødt garn med litt gull i. De ble VELDIG populære og gikk sin vei samme dag! Og så holdt jeg på med "Bayerische" innimellom! Ja, lekre ble de nå i alle fall, men du store verden for en jobb. Det er de siste (og første) av sorten. Grønt cashmere garn, så lekre ble de i alle fall.

2 kommentarer:

Øydis sa...

Gud, så flotte ben inni de røde sokkene da! ;oP

Anonym sa...

Hei, jeg måtte bare inn å kikke da jeg så du hadde fått egen strikkeside.... Jeg er venninde/gammel kollega av Øydis og har jo sett litt av hvert av produksjonen din. Utrolig mye fint du har laget!!
Men sokken dine her - Bayerische - var bare nydelig håndarbeid da .... skjønner jeg må jobbe litt mer med fin-strikken min her ja...
Fin blogg har du fått også :-)
Barbro